Vertrekdag (dag 1)

3 juni 2013 - Rome, Italië

Het regent zelden in Rome,vandaag wel. Een slechte generale beloofd een goede Voorstelling. Ik ben nog niet bijgekomen van de vertrekstress. Op het laatste moment nog door Veldhoven geraced om een hoes te vinden voor mijn fiets. Gelukkig was Mirjam er nog om op mijn spullen te passen. Regeltjes wat aangescherpt bij Ryanair. Mij reis begint als ik om 19.00 uur eindelijk van het vliegveld in Rome vertrek. Veel te laat en in de regen dus. Het is zwaar donker als ik aankom in albergo Chio Chio dat voorwaar op een flinke berg blijkt te liggen van 20%. Lopen dus. Nog geen 50 km gereden en al 1100 meter geklommen. Het uitzicht in de ochtend maakt veel goed.

1. Lianne:
    4 juni 2013
    Leuk Pap! Ik zal maar eens op houden met medelijden met je hebben want dat uitzicht heb je niet vanuit je kantoor in Boxtel. xx
  2. Mirjam:
    4 juni 2013
    Uitzicht maakt inderdaad veel goed. En de stress fiets je er wel weer af. Komende dagen zal het weer ook wel verbeteren en word het misschien ook wat leuker. Xxxxxxx
  3. Frank:
    4 juni 2013
    Hallo Hein, je bent zwaar beproefd en weet weer waartoe je allemaal in staat bent. En wat een mooi vooruitzicht om na het ontbijt met een afdaling te beginnen!!!! Ans en ik zijn blij dat we gezien de wateroverlast in Duitsland en Oostenrijk nu niet op weg zijn naar Rome! Zet 'm op!