Disco on the beach sunday (dag 14)

16 juni 2013 - Kavála, Griekenland

In tegenstelling tot Thessaloniki is Kavala een groep rommlig tegen de berg gebouwde huizen. Ik had van te voren al niets met deze stad en hij bevalt me nu nog niet. Misschien omdat het zondag is of omdat ik weer zo'n humurige hospita treft in weer zo'n te goedkoop stadshotel. De dag was goed, de hele dag (102 km) langs de kust gefietst waar de Grieken massaal in hun duizenden vakantiehuisje aanwezig waren. De oude vesting van Kavala is wel mooi. Wat hier in Griekenland helemaal in is zijn van die hippe standcafe's met knalharde discomuziek. Het is the place to be, voor jonge grieken op een zondag als deze. Het gaat Hein met zijn fiets voorbij.

1. Marcel:
    18 juni 2013
    Mooi hoe je dit weer beschrijft, oude man!! Haha.
    Succes met de laatste dagen en geniet van de verschillen.
  2. Catrien:
    18 juni 2013
    Broer, wat een ervaring doe je weer op! Heerlijk om te lezen. We hebben je tot zondag vanuit Italië gevolgd en hebben daar zelf ook gefietst. Ontzag voor je. Geniet van elke dag.